Analisi cumpleta di crepature in piastre laminate assemblate

Pannellu compositu prefabbricatuisuna parte impurtante di u bastimentu prefabricated, è u prublema di cracks in pannelli cumposti in u prucessu ùn pò esse ignoratu.Basatu nantu à l'applicazione di l'ingegneria è u prucessu di produzzione di u cumpunente cumminatu, i causi di i cracke in a lastra laminata sò analizati è e misure di cuntrollu currispondenti sò presentate.

1 .Cosa hè una piastra laminata?

Laminated Slab hè un tipu di membru laminatu, chì hè cumpostu di membru di cimentu prefabbricatu (o membru di struttura di béton esistente) è di béton post-cast, è hè furmatu in dui fasi.

 

Durante a custruzzione, a lastra di cimentu prefabbricatu hè prima stallata nantu à u situ, è hè aduprata cum'è furmagliu, cumplementatu da supporti di supportu, è dopu a strata superimposta di cimentu (vale à dì, a parti suprana di u cimentu cast-in-place) hè. versatu, per suppurtà uparti supranacarica.Ci hè unvantaghji evidentiper sta struttura, cumminendu i vantaghji di a struttura cast-in-place è a struttura prefabbricata, micca solu guarantiscenu l'integrità strutturale, ma ancu risponde à i bisogni di u prugressu di l'industrializazione di cumpunenti, è salvendu un gran numaru di supportu di furmagliu è di dismantling, è riducendu a custruzzione. costu, hè una espansione assai putenziale di a forma di pavimentu.

2. U prucessu di crià un crack

U prucessu tecnologicu di a strata prefabbricata di a piastra superposta hè u seguitu: Pulizia di a piattaforma di muffa → assemblaggio di stampi → ritardante di rivestimentu è agente di rilascio → legatura di barre d'acciaio → pre-incrustazione di energia idroelettrica → colata di cimentu → vibrazione → pre-curing → stretching → curing → elevazione di demoulding → trasportu à l'area di stacking di u pruduttu finitu (lavare l'acqua hè aghjuntu secondu i requisiti di cuncepimentu).

Sicondu l'esperienza, i prucessi principali chì ponu pruduce cracke sò vibrazione, tiratura di capelli, mantenimentu, demoulding, lifting, stacking and so on.

3.U pianu laminatu hè versatu, vibratu è allungatu

Analisi Causale:

1. Dopu à concreting, à prisente, u PC linea assemblea autumàticu, u cumpunenti prefabricate principarmenti usa u tavulinu shaking à purtà fora la vibrazione.Vibrazione di a tavola di vibrazione, frequenza di vibrazione, alta efficienza, solu 15-30 seconde per cumpletà a vibrazione.A causa di a mancanza di spirienza di l'operatori di l'equipaggiu, ci sò spessu sopra-vibrazione, fenomenu di segregazione, risultatu in a produzzione di crack.

2. U cimentu prefabbricatu hà slump più chjucu è viscosità più altu.Quandu u tavulu di muffa fissu hè utilizatu in a produzzione, u bastone di vibrazione hè utilizatu per vibrà troppu u truss, è u puntu di vibrazione hè menu, hè faciule per causà sanguinamentu seriu o ancu segregazione lucali di béton à i tendini esposti di u Truss. , risultatu in crack along the direction of the truss tendons.

Misure di cuntrollu:

A tavola di vibrazione hè aduprata per batte u béton per clarificà e esigenze di u funziunamentu di l'operatori di l'equipaggiu.Quandu a vibrazione manuale hè aduprata, u vibratore deve esse situatu horizontalmente, èin listessu tempu,deve esse attentu à u tempu di vibrazionetoevitari l'over-vibrazione lucali è u truss vibrante.In u prucessu di custruzzione,ta rampa nantu à e barre di truss hè strettamente pruibitafinu à chì u béton righjunghji a forza di elevazione.

4.Maintenance di platti laminati

Analisi di a causa:

Attualmente, a cura di vapore hè principalmente utilizata per mantene i cumpunenti in a fabbrica.L'indurimentu à vapore hè divisu in quattru tappe: stop staticu, aumentu di a temperatura, temperatura constante è calata di temperatura.L'indurimentu di u cuncretu gradualmente è a forza crescente sò in realtà u prucessu di reazione di idratazione, ma a reazione di idratazione hà a dumanda più alta à a temperatura.èl'umidità.Dunque, quandu a temperatura è l'umidità ùn ponu micca scuntrà i bisogni, hè faciule per causà cracke per via di u shrinkage béton.

Misure di cuntrollu:

Durante u periodu di pre-curing, a temperatura di u cimentu deve esse cuntrullata micca menu di 10 ° C. A tampiratura di u béton ùn pò micca risaltà finu à 4 ~ 6 ore dopu à a fine di versà; A tarifa di riscaldamentu ùn deve esse più di 10 ° C / h;A temperatura interna di u cimentu ùn deve esse più di 60 ° C è u massimu ùn deve esse più di 65 ° C durante u periodu di temperatura constante., tU tempu di curazione à temperatura constantu deve esse determinatu da a prova in cunfurmità cù i requisiti di forza di sformatura, proporzione di mischju di cimentu è cundizioni ambientali.;  Duranti u periodu di rinfrescamentu, a tarifa di rinfrescante ùn deve esse più di 10 °C / h, è a diferenza di temperatura ùn deve esse più di 15 °C.

5.Demoulding di piastra laminata

Analisi di a causa:

Dopu à u mantenimentu di u cumpunente, se a forza di u cumpunente ùn risponde micca à u requisitu di forza di u demoulding, u demoulding furzatu pò causà cracks in u latu di u cumpunente per via di a forza di forza, è i cracks cuntinueghjanu à allargà dopu à u almacenamentu più tardi. è a prutezzione di u pruduttu finitu ùn hè micca in u locu, infine, i cracks formanu in diverse direzzione nantu à a superficia di a piastra.

Misure di cuntrollu:

U strumentu springback deve esse usatu per monitorizà a forza di i laminati prima di demoulding.U demoulding ùn pò esse fattu finu à chì i laminati anu righjuntu u 75% di a forza di u disignu o a forza necessaria da u disegnu di u disignu.A rimozione di u muffa deve esse in cunfurmità cù i requisiti di u prucessu di assemblea di u muffa è i requisiti di rimozione di u muffa, pruibisce strettamente a rimozione di muffa violenta.

6.Lifting è trasbordamentu di platti laminati

Analisi di a causa:

Sicondu a forma è a dimensione di u pianu laminatu, attraversu l'analisi di stress, u calculu di u mumentu di curvatura è riferimentu à i normi naziunali, Atlas, a determinazione finale di u locu di u puntu di elevazione di u pianu laminatu.Siccomu a piastra laminata hè piatta è solu 60 mm di spessore, per impedisce a carica irregolare durante l'elevazione è u trasferimentu di a piastra laminata,bisognuun quadru d'equilibriu speciale per aiutà à l'elevazione.

Ma in u prucessu di funziunamentu attuale, spessu appare u cumpunente di elevazione diretta ùn usa micca u quadru di equilibriu;a dumanda di disignu sei, ottu punti di elevazione, ma a pruduzzione hè ancu di quattru punti;micca secondu a stipulazione di disegnu di a pusizione di u puntu di elevazione è cusì.Questi funziunamentu non standard pruvucarà u membru per avè u crack per via di a deviazione eccessiva in u modu di sollevamentu.U funziunamentu irregulare hà da approfondisce i cracks di a lastra composta, è eventualmente i cracks si estenderanu à tutta a lastra, è ancu più seriu si formanu à traversu cracks, risultatu in u scrap di tutta a lastra.

Misure di cuntrollu:

Rinfurzà a gestione di a fabbrica, standardizà l'elevazione, e prucedure di operazione di trasferimentu,wL'operatori sò strettamente obligati à seguità u numeru è u locu di i punti di elevazione specificati in i disegni di disignu, Usingun parancu prufessiunale per alzà lentamente in su è in giù per evità a scontru cù altri oggetti, è per assicurà chì a pusizione di ganciu di l'equipaggiu di elevazione, l'attrezzatura di elevazione è u centru di gravità di i cumpunenti in a direzzione verticale., tL'Angulu Orizontale trà a sling è u membru ùn deve esse menu di 45 gradi, micca menu di 60 gradi.;rriduce i tempi di elevazione inutili;assicuratevi chì u cumpunente righjunghji u 75% di a forza di u disignu o a forza necessaria da u disegnu di u disignu, poi alzate u cumpunente.

7. Stacking and transport of laminated plates

Analisi di a causa:

 1. In u prucessu di almacenamentu di codice attuale, ci sò spessu parechje manere non standard di stacking, per esempiu :Stacking hè troppu altu, è in certi fabbriche per risparmià spaziu, stacking pò esse finu à 8-10 strati.; Stacking Plate Code ùn hè micca regula, Large Plate Pressure Small Plate;pad wood pusatu à l'aleatoriu, micca standard, u legnu di pad superiore è inferjuri ùn hè micca in a listessa linea verticale, è micca in cunfurmità cù i bisogni, a pila super-longa è super-larga hè sempre messa in quattru pad di legnu..Sti cumpurtamenti risultanu in forze irregolari chì agiscenu nantu à u supportu di a lastra composta, chì à u turnu porta à fissure.

2. I ragiuni di i cracks in i platti laminati causati da u trasportu sò basu u listessu cum'è i ragiuni di i cracks causati da stacking.In ogni casu, hè inevitabbile chì a strada serà irregolare è a vittura sbatterà durante u trasportu.Questu hà da purtà à carichi dinamichi.Se u modu di riparà i platti laminati ùn hè micca fermu, hè difficiule di rinfurzà i platti laminati, è u spustamentu relative trà i platti laminati porta à cracks in i platti laminati.

 

 

Misure di cuntrollu:

1. A dimensione è e specificazioni di ogni pila deve esse unificate quantu pussibule.Hè strettamente pruibitu di pressu grandi platti contr'à i picculi.  Assicuratevi chì ogni strata fulcrum in a stessa linea verticale, per evità u fulcrum up and down the shear cracks. ; U fulcrum deve esse piazzatu à u latu di u Truss, à i dui estremità di a piastra (finu à 200 mm) è à mezu à u span cù una distanza di micca più di 1,6 m.; Ùn deve esse impilati più di 6 strati; I cumpunenti devenu esse trasportati à u situ per a stallazione u più prestu pussibule dopu à a fine di a produzzione, è u tempu di stacking ùn deve esse più di 2 mesi.

2.U fulcrum deve esse assicuratu in modu sicuru per impediscenu chì u membru si move o salta in transitu.À u listessu tempu, in u fondu di u bordu o in cuntattu cù a corda di cimentu, l'applicazione di liner per pruteggiri.

 

Cunclusioni:Cù u sviluppu cuntinuu di l'edifiziu prefabbricatu in Cina, a qualità di platti laminati assemblati hè diventatu u focu di l'attenzione, è si crede chì solu da i diversi ligami di u prucessu di produzzione di platti laminati, à u stessu tempu, rinfurzà u prufessiunale. furmazione di cumpetenze di i travagliadori, ponu efficacemente impedisce l'occurrence di fenomenu di crack di piastra laminata.

 


Tempu di post: 31-mar-2022