Vantaggio di Saixin Shuttering Magnets

1. Materiale

(1) magnetu: u magnetu hè u materiale core di a scatula magnetica,

1) Br magneticu rimanente: Quandu u materiale ferromagneticu hè magnetizatu per caccià u campu magneticu, a magnetizazione rimanente nantu à u materiale ferromagneticu magnetizatu affettarà direttamente a forza magnetica di a scatula magnetica.

2) COERCIVITY INTRINSIC HCJ: Coercivity intrinsicu hè un indice principale di a capacità di i materiali magnetichi permanenti per resiste à u campu magneticu inversu esternu o à altri effetti di demagnetizazione per mantene u so statu di magnetizazione originale.Affetta direttamente l'attenuazione di e proprietà magnetiche da l'ambiente esternu (cum'è u campu magneticu inversu, alta temperatura, etc.).

I paràmetri di prestazione di u materiale magneticu Saixin rispondenu à i requisiti di GB/t 13560-2017《 materiale di magnete permanente ndfeb sinterizzato》.À mezu à elli: N35 performance Hcj micca menu cà 12KOe, Br micca menu cà 12,1 kgs;N50 prestazione Hcj micca menu di 13,9 Koe, Br micca menu di 12,1 S.

2 4

 

Curva di prestazione N35

 

3

Curva di prestazione N50

(2) Shell: Iron Shell with High-resistance low-ligay Steel, a forza hè 1,5 volte più di a piastra d'acciaio Q235 ordinariu, u spessore hè uniforme, l'errore hè menu di 3%.

5
(3) fasteners: Tutti i Bulloni è i dadi sò fatti di lega di alta resistenza di qualità 12.9 o in acciaio inox 304.

6

2. Struttura

(1) in più di l'influenza di u funziunamentu di u magnetu, un altru puntu chjave di l'aspirazione di a scatula magnetica hè a superficia di cuntattu di u core è di a fustella.In generale, prima di a fabbrica di scatula magnetica, a superficia di u core magneticu serà macinata da una macina di precisione, flatness in 0,01 mm o più.Tuttavia, in u cursu di l'usu, perchè l'interruttore magneticu spinge u core magneticu per muvimenti su è falà, è l'interruttore magneticu hè cunnessu solu cù a parte media di u core magneticu, a parte media di u core magneticu serà ineguale cù l'altri. parti dopu à un longu pirìudu di usu, causatu lu suction scatula magnetica assai ridutta.U pad in acciaio inox hè aghjuntu trà u core magneticu è l'interruttore magneticu in a scatula magnetica Saixin, chì aumenta l'area di cuntattu trà u core magneticu è l'interruttore magneticu, impedisce l'irregularità interna di u core magneticu è riduce l'aspirazione di a scatula magnetica.

7

 

 

(2) U Shell hè furnitu cù una piastra di rinforzu per impedisce a forza esterna di colpi è deformazioni.I stiffeners internu sò fatti di una piastra d'acciaio di 6 mm di spessore per migliurà a forza interna di a Shell.Tutte e parte di a cunchiglia sò design snap-on per aumentà a forza di a cunnessione trà e parti.A forza di saldatura in e parti vulnerabili hè migliurata è a vita di serviziu di u Shell hè prolongata.
9 10
(3) L'interruttore magneticu hè statu addensatu per impedisce chì l'interruttore si deformi dopu l'usu longu.
11
3. Control di qualità
Ci hè un sistema cumpletu di cuntrollu di qualità, cumpresi documenti d'ispezione di qualità perfetta, equipaggiu di ispezione è persunale di ispezione prufessiunale, da u rapportu di prova di materie prime, u cuntrollu di u prucessu di produzzione è l'ispezione di i prudutti finiti pre-fabbrica sò tutti strettamente cuntrullati, assicurendu a tarifa qualificata di i prudutti. ghjunghje sopra u 99%.
12
4. Supportu tecnicu
Ci hè un gruppu di persunale di R & D tecnicu espertu è equipaghji di pruduzzione prufessiunali cumpresi una macchina di taglio laser, una curvatrice elettro-idraulica à cuntrollu numericu, una fresatrice Gantry, un tornu di cuntrollu numericu è una piattaforma di saldatura flessibile impurtata per assicurà un disignu avanzatu di produttu, ben fattu, qualità eccellente, è secondu i bisogni di i clienti per furnisce servizii persunalizati prufessiunali per risponde à i bisogni di i clienti.
13

Tempu di post: 18-Jan-2022