Cercate l'impiegatori in Illinois per i prestiti PPP

U Ministeru di Finanze è l'Amministrazione di i Picculi Imprese anu publicatu una lista di i patroni chì anu ricivutu più di $ 150,000 in prestiti da u Programma di Proteczione di Salariu.
U Cungressu hà passatu una Legge CARES federale di $ 2 trilioni (a Legge di Aiutu, Rilievu è Sicurezza Economica Coronavirus) in marzu, chì include finanziamentu per creà un Prugramma di Proteczione di Pagamentu (PPP).
A linea di salvezza finanziaria hè pensata per aiutà i patroni à mantene i salari di i so impiegati è pagà alcune spese di gestione.S'ellu hè utilizatu cum'è previstu, ùn ci hè bisognu di rimborsà u prestitu.
Lunedì, u Ministeru di Finanze è l'Amministrazione di i Picculi Imprese hà publicatu infurmazioni nantu à e cumpagnie chì anu ricevutu finanziamentu PPP.U Sicritariu di u Tesoru Steven Mnuchin (Steven Mnuchin) hà rifiutatu prima di liberà e dati è annunziò a decisione sottu a pressione di i legislatori.
I dati publicati da a SBA ùn includenu micca a quantità esatta di prestitu di cumpagnie chì riceve $ 150,000 o più.Per prestiti menu di $ 150,000, u nome di a cumpagnia ùn hè micca divulgatu.
U Chicago Sun Times hà stabilitu una basa di dati di cumpagnie di l'Illinois chì anu ricevutu prestiti di $ 1 milioni o più.Aduprate a tavula sottu per circà l'imprese, o cliccate quì per scaricà i dati SBA.
Kevin Ariel Hernandez Lucero (Kevin Ariel Hernandez Lucero) hè accusatu d'avè intruduciutu un appartamentu femminile in a periferia di Hoffman Manor è di l'aggressione sessuale.
A polizia di Chicago hà dettu chì quandu era un omu di 30 anni, hà guidatu u Chevy Malibu 2020 in u latu di una casa unifamiliare vicinu à South Shore Drive, in direzione ovest.Cunduce à 71st Street.
Ancu l'Eagles anu vintu 32-16, anu vintu 2-1 u marti.L'entrenatore di Hawks, Jeremy Colliton (Jeremy Colliton) hà mantinutu a so compostura: "Vulemu solu vince".
L'anzianu presentatore di spettaculu Donovan Eckhardt (Donovan Eckhardt) hà fattu sta dumanda in un novu documentu marti, è l'ultimu cerca di $ 2,2 milioni di danni in una causa per diffamazione.
A dramma hè stata adattata è adattata da Duncan Macmillan (1984), diretta da Dominic Cooke, è hà cullaburatu cù l'autore di u rumanzu, George RR Martin.


Tempu di post: 31-mar-2021