NINGBO SAIXIN : Sviluppà un picculu strumentu di teste magneticu

Cum'è una parte ausiliaria impurtante di a produzzione di PC, cù l'aumentu di a dumanda di cumpunenti, ci sò più è piùscatula magneticai pruduttori, ma ùn ci hè micca un standard di qualità di produttu unificatu attualmente.Allora, in fronte à una varietà di scatuli magnetichi, cumu si deve sceglie i clienti una bona scatula magnetica?

Eccettu u materiale, l'angolo di curvatura, u trattamentu di a superficia, etc., u più impurtante è basicu di una scatula magnetica d'alta qualità hè di assicurà chì l'aspirazione risponde à i bisogni di u produttu.

Per permette à i clienti chjaramente "vede" a forza d'adsorption di a scatula magnetica è l'utilizanu in modu sicuru, i nostri tecnichi anu sviluppatu apposta un picculu strumentu di prova magnetica, chì pò "portatile, faciule d'utilizà è dati precisi", in modu chì i clienti ponu avè. riferimentu di dati prufessiunale in u prucessu di cumprà a scatula magnetica è pruvà a forza di aspirazione di a scatula magnetica dopu l'usu longu, pò ancu valutà a demagnetizazione di a scatula magnetica.

QQ图片20220104105037

 

A cattiva qualità è l'aspirazione insufficiente di a scatula magnetica pò purtà à u funziunamentu di u muffa è a fuga di slurry in u prucessu di produzzione, è ancu determinanu a vita di serviziu di a scatula magnetica.Saixin hè dispostu à piglià u cuncettu di a cumpagnia di "clienti prima, ricerca di l'eccellenza" cum'è u primu elementu per pruduce i cumpunenti prefabbricati.

 

【Specificazioni di u produttu】

 

【Metudu d'usu】

1. Cunnette a pompa d'oliu cù l'equipaggiu è u sensoru cù a visualizazione.Prestate attenzione à l'apertura è u dispusitivu di prova d'errore mancanti à u portu.

2. Loosen o sguassate u viti à a cuda di a pompa di l'oliu (aria d'exhaust), è apre a tappa superiore di u cilindru d'oliu.

3. Rotate a vite di rilievu di pressione in fronte di a pompa d'oliu in senso antiorario, è poi appughjà manualmente u cilindru di l'oliu in fondu, è l'anellu di elevazione pò spustà.

4. Pone a scatula magnetica in u centru di u bancu di travagliu (pudete aduprà u metudu di l'anellu di elevazione), è poi stringhje i viti di l'anellu di elevazione apertu.

5. Dopu avè pressatu manualmente a pompa d'oliu per suspende a scatula magnetica, operate u passu 3 di novu, caccià a fibbia (ùn toccu micca a scatula magnetica), è appughjà u buttone di scatula magnetica.

6. Aghjustate l'unità di visualizazione à kg, appughjà u valore di piccu à u piccu è l'auto, stringe a vite di rilievu di pressione in u sensu orariu è cuminciate à pressà a pompa d'oliu.

7. Operate lentamente è uniformemente durante a pressa, fighjate u valore affissatu, è riduce a velocità di u funziunamentu da a mità quandu righjunghji 80%.

8. Quandu u valore piccu hè righjuntu, a visualizazione mostrarà u valore massimu di pull-out è mantene e dati di prova.

 

 【Punti per attenzione】

1. Ci hè un sensoru di precisione nantu à l'anellu di elevazione.Per piacè ùn collide micca o esse dannatu da altre forze esterne.

2. Assicuratevi chì u bancu di travagliu hè pulito è pulitu è ​​​​oliatu per prevene a ruggine.

3. Quandu a pompa di l'oliu hè disassemblata, a prissioni deve esse alleviata prima di l'operazione per prevene l'overflow d'oliu idraulicu.

4. Stu equipamentu hè un equipamentu di teste di precisione, perchè deve esse bè prutettu durante a logistica è u almacenamentu.

 

 

 

 

 


Tempu di Postu: 04-Jan-2022