Participatu attivamente à a 4ª competizione di cumpetenze prufessiunali di custruzzione prefabbricata di Shaoxing

Per implementà u spiritu di "custruì una forza di travagliu cunniscenza, qualificata è innovativa, creendu un stilu suciale gloriosu di travagliu è una atmosfera prufessiunale di eccellenza" presentata da u 19u Cungressu Naziunale di u Partitu Cumunista Chine, è cultivà l'industria di l'assemblea. i travagliadori in a nova era.A 4ª competizione di cumpetenze prufessiunali di custruzzione prefabbricata di Shaoxing di "Huanyu building friends Cup" hè stata cun successu in Shaoxing.

 

 

a
b

A cumpetizione hè stata urganizata da Shaoxing Construction Bureau, Shaoxing risorse umane è Social Security Bureau, Shaoxing Federazione di i sindicati è Shaoxing Cumitatu Municipale di a Liga di a Ghjuventù Comunista.I dirigenti pertinenti di a stazione di gestione di l'industria di a custruzzione di Zhejiang, l'Associazione Concrete di Zhejiang, l'alloghju Shaoxing è l'Uffiziu di Sviluppu Rurale Urbanu è l'Abitazione di Yuecheng è l'Uffiziu di Sviluppu Rurale Urbanu anu visitatu u situ per osservà è guidà a cumpetizione.A cumpetizione hà attiratu 82 participanti da 32 squadre da 18 imprese principali in u campu di a custruzzione assemblata in a cità.

c
d

Cum'è unu di i membri di l'alleanza di sviluppu di mudernizazione di l'industria di a custruzzione di Shaoxing, Saixin hà ancu avutu l'onore di visità u cuncorsu di cumpetenze prufessiunali di custruzzione.

e
f

Ancu se u dispusitivu di fissazione magnetica hè una piccula parte di i cumpunenti prefabbricati, Saixin svilupperà è pruducerà prudutti d'alta qualità cun cuncettu di serviziu prufessiunale, dedicatu è attentu.


Tempu di Postu: 12-Jan-2022